Получаването на информация за това как нечие представяне се възприема от различните групи, с които човекът взаимодейства, е много мощен източник на информация, който може да се използва за подобряване на представянето и учене.
360 обратна връзка
360 обратната връзка помага на организациите да:
- Предоставят структурирана обратна връзка на мениджърите за това как са възприемани от различните групи, с които взаимодействат.
- Създадат индивидуални планове за развитие, базирани на силните страни и сферите за подобрение, очертани от 360 обратната връзка.
На базата на нашия опит в оценката и развитието на таланти, създадохме собствен инструмент за 360 обратна връзка, чрез който подпомагаме клиентите си през целия процес:
- Избор на компетенциите.
- Подготовка на анкетите за събиране на обратната връзка.
- Администриране на събирането на обратната връзка през електронна платформа.
- Изготвяне на индивидуални отчети.
- Изготвяне на обобщен отчет.
- Предоставяне на обратната връзка към получателите.
Комбинира се с:
360 обратната връзка може да се използва самостоятелно или в комбинация с OPQ и Център за оценка и развитие, за да се придобие пълна картина на нивото на представяне и потенциала за развитие на служителя.
Комбинира се с:
360 обратната връзка може да се използва самостоятелно или в комбинация с OPQ и Център за оценка и развитие, за да се придобие пълна картина на нивото на представяне и потенциала за развитие на служителя.
Комбинира се с:
360 обратната връзка може да се използва самостоятелно или в комбинация с OPQ и Център за оценка и развитие, за да се придобие пълна картина на нивото на представяне и потенциала за развитие на служителя.
- Оценка на потенциала
- Център за оценка и развитие
- 360 обратна връзка