Най-добрият начин за надграждане на уменията, придобити с обучение, е приложението им в реална среда. Ефектът се увеличава, когато търговецът има възможност да работи с опитен ментор, който да му дава насоки, обратна връзка и да споделя добри практики.
Търговски менторинг
Търговският менторинг е форма на развитие, при която менторът и търговецът работят в партньорство. Менторингът може да бъде насочен към увеличаване на осъзнатостта за собственото поведение, достигане до собствени изводи и прозрения, промяна в работното поведение и/или развитие на потенциала на търговците.
Менторингът може да включва работа по следните цели:
- Идентификация и приемане на роля
- Оценка на настоящите поведенчески стратегии и намиране на алтернативни подходи
- Работа по специфични цели за експериментиране с нови поведения или стратегии
- Промяна на ограничаващи убеждения и нагласи у търговците
С менторинг програмите, вашите търговци ще могат да приложат наученото на практика, да развият нови умения и да станат по-успешни в своите роли.