Диагностика на настоящата култура

Според проучване на партньорите ни от САЩ Management Systems културата на една организация е един от статистически значимите фактори, които допринасят за до 46% от измененията в EBIT (1).

Целенасоченото изграждане на силна и функционална култура, която подпомага постигането на целите на организацията започва с това лидерите на организацията да имат яснота откъде тръгват.

За да диагностицираме състоянието на настоящата култура, използваме изследване на организационната култура от Management Systems, което:

  • Custom Bullet 1може да бъде адаптирано според ценностите на компанията
  • Custom Bullet 1идентифицира разликите между желаната и настоящата култура
  • Custom Bullet 1оценява степента на приемане и прилагане на ценностите

Кога е необходима диагностика на настоящата култура:

  • Custom Bullet 1В началото на целенасочени усилия за засилване на културата
  • Custom Bullet 1Когато броят служители в компанията надмине 150 човека
  • Custom Bullet 1В случай на влошаване на организационния климат
  • Custom Bullet 1При адаптация или промяна на ценностите
  • Custom Bullet 1При сливания и придобивания

Комбинира се с:

Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.

(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93

Custom Bullet 1
Custom Bullet 1

Комбинира се с:

Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.

(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93

Custom Bullet 1
Custom Bullet 1

Комбинира се с:

Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.

(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93

Custom Bullet 1
Custom Bullet 1