Според проучване на партньорите ни от САЩ Management Systems културата на една организация е един от статистически значимите фактори, които допринасят за до 46% от измененията в EBIT (1).
Диагностика на настоящата култура
Целенасоченото изграждане на силна и функционална култура, която подпомага постигането на целите на организацията започва с това лидерите на организацията да имат яснота откъде тръгват.
За да диагностицираме състоянието на настоящата култура, използваме изследване на организационната култура от Management Systems, което:
- може да бъде адаптирано според ценностите на компанията
- идентифицира разликите между желаната и настоящата култура
- оценява степента на приемане и прилагане на ценностите
Кога е необходима диагностика на настоящата култура:
- В началото на целенасочени усилия за засилване на културата
- Когато броят служители в компанията надмине 150 човека
- В случай на влошаване на организационния климат
- При адаптация или промяна на ценностите
- При сливания и придобивания
Комбинира се с:
Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.
(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93
Комбинира се с:
Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.
(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93
Комбинира се с:
Лидерският екип на компанията получава детайлна информация доколко има съвпадение на настоящата и желаната култура и в кои аспекти са необходими корективни мерки и инициативи. На тази база можем да съдействаме за разработването на План за управление на културата, така че настоящата култура да се доближи до желаната.
(1)Flamholtz, E (2006). “Conceptualizing and Measuring Human Capital of the Third Kind: Corporate Culture,” Journal of Human Resource Costing & Accounting, 9 (2) pp. 78-93
- Диагностика на настоящата култура
- Управление на културата