Всяка организация има своята специфична култура, независимо дали тя се е оформила спонтанно или е резултат от целенасочени усилия.
Дефиниране и комуникация на ценности
Колкото повече компанията работи върху създаването и поддържането на силна култура, съобразена с нуждите на бизнеса, толкова по-голяма e вероятността културата да допринася за успеха.
За да работи за бизнеса, силната култура следва да съдържа ценности в 5 основни измерения:
- Ориентация към клиента
- Ориентацията към служителите
- Стандарти за изпълнение и отговорност
- Иновации и ангажираност към промените
- Ориентация към процесите в компанията
Чрез серия от уъркшопи подпомагаме лидерския екип на компанията да дефинира ценностите, които от една страна отразяват уникалната същност на компанията, а от друга са полезни за развитието и просперитета на бизнеса.
Можем да ви съдействаме и в комуникацията на новите или адаптирани ценности към цялата организация:
- Фасилитираме сесии с мениджърите за запознаване с ценностите
- Обучаваме хора вътре в компанията да водят уъркшопи за запознаване на служителите с ценностите