ТЪРГОВСКА ЕФЕКТИВНОСТ
Знаем, че уменията на търговците, доброто обслужване и положителното клиентско преживяване са от ключово значение за успеха на всеки бизнес. Помагаме Ви да развиете потенциала на търговския екип и да осигурите максимално консистентно преживяване на клиентите си, за да им дадете причина да Ви избират отново и отново.
Обучения на търговци
✔ Базови търговски умения
✔ Търговски умения за напреднали
Търговски менторинг
Търговският менторинг е форма на развитие под формата на партньорство между ментора и търговеца. Менторингът може да бъде насочен към увеличаване на осъзнатостта за собственото поведение, достигане до собствени изводи и прозрения, постигане на промяна в работното поведение и/или развитие на потенциала на служителите по отношение на продажбените им умения.
Менторингът може да включва работа по следните цели:
✔ Идентификация и приемане на роля
✔ Оценка на настоящите поведенчески стратегии и идентифициране на алтернативни стратегии
✔ Работа по специфични цели за експериментиране с нови поведения или стратегии
✔ Промяна на настоящи ограничаващи убеждения и нагласи у търговците
Създаване и въвеждане на стандарти
Стандартите Ви помагат да осигурите консистентно положително преживяване на клиентите при досега им с компанията Ви, независимо къде и с кого контактуват.
Услугата „Създаване и въвеждане на стандарти“ включва:
✔ Създаване на стандарт – описание на задължителни поведения и принципи за обслужването на клиентите на фирмата
✔ Създаване на процес за прилагане и контрол на стандарта
✔ Обучение на служителите за прилагане и спазване на стандарта
Възможна опция е и провеждането на менторство за преките ръководители в процеса на първоначалното въвеждане на стандартите. Целта е да се окаже подкрепа на мениджърите, за да се осигури възможност за качествена супервизия на изпълнението на стандартите.