Как голяма марка подобри уменията на търговците си за местния пазар, без да пренебрегва международните си търговски стандарти

Умения | октомври 1, 2019

alt text

Предизвикателство

Клиентът ни беше вносител на водеща марка автомобили с лидерска позиция на българския пазар. Имаха нужда от единен стандарт и подход за продажба, които да установят в цялата дилърска мрежа на марката. Изискването им беше не просто да развием търговските умения и компетенции на сътрудниците в отдел Продажби, но и тези умения да бъдат синхронизирани с международните стандарти на марката.

alt text

Решението

alt text

Резултатите

В сътрудничество с клиента адаптирахме стандартите за продажба и ги превърнахме в конкретни поведенчески модели, които по-късно служителите овладяха и започнаха да прилагат във всекидневната си работа.

Програмата, която създадохме, постигна зададените от клиента цел - по-добро общо ниво на търговските компетенции в компанията.

лиентите бяха осезаемо по-доволни, а резултатите от Customer Satisfaction Survey и проведените проучвания тип „таен клиент“ се подобриха.