Започнахме с това да се запознаем с утвърдените международни стандарти за обслужване на клиенти и продажба на автомобилите на компанията. Установихме, че има разминавания между пазарната ситуация в България и тази на останалите пазари, където присъстваше марката.
Предложихме на клиента програма за развитие на търговците, която да покрива всички международни стандарти и в същото време да бъде адаптирана към българските условия и специфики на пазара.
Погрижихме се също така програмата да е съобразена с възможностите и нивото на умения на новоназначените търговци. Използвахме интерактивен подход, който комбинира теория и практика, но акцентът беше върху практическите занимания: реални демонстрации, обмен и интегриране на знания и умения, чрез симулации, фасилитирани дискусии, видеозаснемане и подробен анализ на силни страни и сфери за подобрение на участниците.