
Ангажираност на служителите
Методологиятa, която използваме, е разработена от нашите партньори от Management Systems. Измерваме нивото на ангажираност на служителите като комбинация от четири променливи: идентификация с организацията, мотивация за отлично представяне, ангажираност с организацията и нейните цели, защитаване на компанията.
Измерваме процента служители във всяка една от трите степени на ангажираност (от напълно неангажирани, през частично до напълно ангажирани) и степента, в която различните фактори - двигатели на ангажираността влияят върху текущите нива на ангажираност.
Фактори - двигатели
на ангажираността:
Нашите изследвания дефинират три групи фактори с директно влияние върху нивата на ангажираност:
- Лидерските практики и стил
- Системите за управление на трудовото представяне и възнагражденията
- Ценностите на компанията и корпоративната култура
Измерваме и фактори на средата, които могат да засилят или намалят степента на ангажираност:
- Процесът на планиране
- Комуникацията в организацията
- Процесите на вземане на решения
- Координацията и сътрудничеството между отделите
- Отвореността към иновации и промяна
Помагаме на мениджмънта да разбере по-добре естеството на ангажираността, както и да приеме и анализира резултатите. След това ги въвличаме в дефинирането на мерки, с които да подобрят ангажираността. Всяка от мерките е основана на измереното от нас влияние, което оказват директните двигатели или индиректните фактори на средата.